2015. október 26., hétfő

Székely Erzsébet Életképek és Képzelet című versei

FIGYELEM: A mesék, versek sem részben, sem egészben nem felhasználhatóak a szerző írásbeli beleegyezése nélkül!


Felhívjuk szíves figyelmeteket, hogy a most következő vers, nem gyerekvers, hanem ifjúsági vers kategóriában indult!


Életképek

A csoda vezérel,
az úton vezet, végig,
holdfény világítja be,
és elkísér a hajnalcsillagig.

A fény az úton, a világosság
én magam vagyok,
kitörő álmok és a valóság 
csakis, értem vagytok.

Megfakult a világ,
a fellegekben járok,
kitörő lángként
izzok, élek, vágyok.

Kitörnek a színek a szívemből,
hatalmas robajjal távoznak
és én is más, vagyok ettől,
mert a szívem ötletektől zendül.

Ezer pici öröm.
Igen. Elért hozzám,
nem kell több, mert örök,
emlékül őrzöm, tovább.

Hinnem kell, hogy van tovább,
hogy a színek a szívemben élnek,
s míg a fellegekben járok, repít az álom,
s mindig fény lesz az úton, ha megtalálom.



Képzelet


Színek szálnak át a felhőn,
Ragyogva szállunk és megtaláljuk 
A világot, mely csak a miénk,
Bennünk él és bennünk szárnyal. 

Ragyog a szív és velem tart,
A végtelenben, együtt 
Hisz, ha megmarad itt velünk 
Izgalmasabb az életünk.


Ha akarom más,
Ha akarom velem, marad,
De mindig enyém leszel,
Örökre, édes, kedves képzelet.


I. Kacaj Panka Mese- és Versíró pályázat döntős alkotása



A szerző így ír önmagáról és a meséhez fűződő viszonyáról: 
"versírás számomra az érzéseim, kifejezését jelenti. Azért szeretek írni, mert olyankor a saját világomat teremthetem meg magamnak és másoknak. Csodálatosnak tartom, hogy egy érzést, egy szót leírhatok teljesen más szavakkal, mégis felismeri aki olvassa. Viszont ezzel ellentétben van, hogy ugyanaz a vers más érzést vált ki az emberekből."
A szerző 14 éves. 


A zsűri véleménye:
"Fantasztikus versek, hihetetlen kifejezésmód."
"Felnőtt versek között is megállná a helyét."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése